Romance about the clumsy love life of a thirty-something woman who thoroughly enjoys being single. Director Ohku Akiko won the Audience Award at the 30th Tokyo International Film Festival for Tremble All You Want.
Thirty-one year old Mitsuko (Non) loves her single life, but has a hangup. It's her inner voice named "A." One day, Mitsuko falls for Tada-kun (Hayashi Kento), a younger guy who works in sales. Mitsuko decides to take action, all the while baffled by her inability to be bold and reckless like she was in her twenties.