Known as one of the four big directors of 'pink' films, Sato Hisayasu uses an SLR camera to shoot a film that reveals the inside story of Japan's AV (adult video) industry. Based on Nakamura Atsuhiko's non-fiction book, the film depicts the bonding and the rebirth of two 'kikaku joyu' (one-off AV actresses), who are all too disposable in the rough AV industry. Junko (Yasui Norie) lives a dull life as an office worker, when one day she is approached by a smooth-talking scout who convinces her to appear in an AV. Junko is given a stage name and an 'otaku' costume, and soon rises in popularity. But her fellow actress and former delinquent Ayano (Sakuma Mayu) looks at all of this with mixed feelings.