An ominous visual world unfolds in this fantasy-horror filled with eroticism and mayhem from two leading figures in pink film, director Sato Hisayasu, and screenwriter Imaoka Shinji. The unique cast is centered around newcomer actress, Iori, who was singled out from auditions.
In a soon-to-be-closed film theater, projectionist Sawamura (Onishi Shima) sees a girl (Iori) clad in black who should not exist in the movie currently being screened. Prowling the city as if guided by the phantom girl, Sawamura begins to regain memories he had lost.