The fortieth entry in the "Youth H" series, presenting films of various genres from exciting filmmakers that deal with the common themes of "youth" and "sex". Based on director Imaoka Shinji's own experiences, it tells the story of a sex pilgrimage by a young man and his senior acquaintance who has come back to life after committing suicide.
Kawashimo (Sato Hiroshi), an older friend of Imanishi (Mizusawa Shingo), takes his own life. The next day, as Imanishi is gazing at the face of his corpse as it lies in a coffin, Kawashimo suddenly reanimates and says he wants to have sex with a woman. Imanishi is delighted and heads into town with Kawashimo in tow, but...