Film in the third group of feature-length works from the hands-on filmmaking academy Cinema Impact, which has made a stir with the participation of numerous up-and-coming directors. Ensemble coming-of-age story by director Imaoka Shinji, who got his start in adult cinema and is known for films like UNDERWATER LOVE.
Various people visit a counselor, including a patient suffering from gynophobia, a couple whose relationship is on the rocks, and a high school teacher who is stressed out over his own sexual orientation. These people with unfulfilled sexual desires were spending their days in agony.