Romantic fantasy about the ruckus that ensues after a mother and daughter switch bodies. Director Imaoka Shinji wrote the script for The Drudgery Train and has worked on numerous erotic films.
Housewife Suda Sawako (Takaki Mio) is dissatisfied with her husband Kenzo (Haruta Junichi). Meanwhile, her daughter Yasuko (Ishikawa Yumi) is going out with Kitamura Mitsuru (Nagaoka Tasuku), a struggling musician. When Sawako visits Yasuko's apartment one day, her built-up frustrations explode and she gets into a physical altercation with her daughter.