The twenty-seventh entry in the "Youth H" series, which produces works in a variety of genres from up-and-coming filmmakers that focus on coming-of-age and sexual themes. Imaoka Shinji, director of the third film in the series, returns for this tale of the sad fate that befalls an unlucky man.
Hoshi (Arai Takeshi) falls in love at first sight with convenience store worker Yoshie (Fujisaki Erina) and forces his way into her apartment. Surprisingly, Yoshie tells Hoshi she'll have sex with him as long as he wears a condom, so he heads to the convenience store to buy some. However, he realizes he has no money so he attempts to break into a house to steal some, but is caught red-handed by its inhabitant and gets stabbed.