Directorial debut by Mizui Maki, actress-cum-idol and protege of directors Sono Sion and Nishimura Yoshihiro. Film adaptation of a series of abductions in which she herself was victimized. Numerous film festival selections include the 16th Boston Underground Film Festival 2015.
A summer night. Mayuka (Kayano) is abducted by an unfamiliar man on her way home from her part-time job. Mayuka is released and manages to reclaim her life, but the incident has scarred her deeply and she remains trapped in emotional darkness.