Fourth installation in the "Love Stories" series in which six directors explore the possibilities within different kinds of love. Imaoka Shinji, one of Japan's best-known adult film directors and The Drudgery Train scriptwriter, tells a couple's secret tale.
One day, Koji (Kaneko Noboru)'s wife Kaori (Miyaji Mao) suddenly dies. He learns from the doctor that Kaori was three months pregnant, but Kenji knows it can't be him. Eventually, he discovers an unknown side of Kaori.