This road movie was the winner of the SKIP CITY AWARD at the SKIP CITY INTERNATIONAL D-Cinema FESTIVAL, a festival exclusive to films shot and produced in digital format. Former assistant director to Wakamatsu Koji and Yukisada Isao, Shiraishi Kazuya makes his feature film debut. Failed office worker Mikio (Kobayashi Katsuya) hires a call girl, Marin (Uchida Chika) for his mentally challenged older brother Saneo (Uda Takaki). Just as the brothers and the call girl start a peaceful life together, a documentary crew comes along to record Marin's life.