The third series of the film version of Goto Shinobu's 'Boys' love' novel (a genre followed particularly by female readers). The same main staff and cast create a sensitive romance story between two boys who attend a boys' boarding school. Takumi (Hamao Kyousuke) is in the third year of the Shido Gakuin High School, and he has to live in a separate dormitory room from his lover Gii (Watanabe Daisuke), and they are also separated to different classes. Takumi feels anxious about his new life - when he sees Gii who has come back from America, Takumi is shocked by Gii's unfriendly attitude and starts suffering his phobia of human contact again, which once he thought he had conquered.