A love story featuring young promising actors: Sato Hisanori and Sasaki Yoshihide. An accidental encounter develops into complicated human relations between two boys and a girl. Their stories of love are told in a fresh and lively manner. Kinoshita Tokiya (Sato) happens to meet a girl called Konno Yu (Okamoto Rei), who is suffering amnesia, in a hospital. Since then Tokiya cannot stop thinking about Yu. On the other hand, Tokiya's friend Shun (Sasaki) is in a one-sided love. But in fact he is in love with someone he shouldn't be.