The live-action adaptation of the boys' love comic written by Tachibana Benio and illustrated by Takarai Rihito. This first part of a duology relates the start of a week-long romance between two students in the same high school but of different academic years and is directed by Yokoi Takeshi, who has worked on numerous boys' love works.
Seryu Toji (Hirose Tomoki), a high school student popular with girls, repeatedly starts a romance with someone who confesses their feelings for him at the beginning of the week only to break up with them by the weekend. After Seryu's upperclassman, Shino Yuzuru (Yamada James Takeshi), jokingly offers his companionship, the two become a couple, but only for a limited time.