An omnibus drama of three inept men who work in the fish market in Tsukiji, Tokyo, produced under the supervision of Iida Joji who directed Rasen and Dragonhead. Muraoka Taiyo (Himura Yuki) who works in Tsukiji fish market is a totally unattractive and dumb man. Following advice from his junior colleague, Taiyo approaches a bar hostess Sakura (Matsuzaka Minami) who has big breasts, but he is shocked to learn that she has a son. However, strangely, a friendship grows between her son Toshi and Taiyo.