An omnibus drama of three inept men who work in the fish market in Tsukiji, Tokyo, produced under the supervision of Iida Joji who directed Rasen and Dragonhead. Extremely shy Yuya (Kato Kazuki) wanted to change himself and started working in a sushi restaurant in Tsukiji. It is a tough world of craftsmanship, but he is not good at communicating and is always told off by his boss (Hotaru Yukijiro). It is only his boss's daughter Nana (Serizawa Nana) who always takes care of him.