A sci-fi horror film based on the play "Tower of Sugar," which ran in 2009. Kato Kazuki has been attracting recognition for his passionate performance, as he takes on the challenge of his very first double performance as two characters. With a background in television drama, this marks Sasaki Shota's cinematic directorial debut. Atsuo (Kato), a horror designer who visits an abandoned school looking for a location to build a haunted house, makes an unlikely discovery in the custodial office: He finds a picture of someone who looks exactly like him. Shortly after, a series of strange happenings occur. With the past and present a blur, a gruesome murder from 25 years prior is relived.