Fourth film in the "Kyokasyo ni nai" series based on manga artist Okada Kazuto's original story. High school romantic comedy about a high school teacher who ends up living with the daughter of a yakuza boss. Directed by Sasaki Shota, who has helmed the entire series.
A love letter arrives for Otome Girl's High School teacher Arihiko (Baba Ryoma). Meanwhile, strange things start happening to his pupil Aya (Morikawa Ayaka). Arihiko summons the suspected culprit and warns them to stop, but the incidents take an unexpected turn.