Sequel to the school comedy about a high school teacher who finds himself living with the high school daughter of a yakuza. Helmed by Sasaki Shota, who also directed the first film.
Yakuza daughter Aya (Morikawa Ayaka) and Arihiko (Baba Ryoma), the high school teacher she lives with, are appointed as intermim managers at the sex trade shop that her dad runs. Akihiko is in seventh heaven with the special attention he gets from the shop's most popular girl, and he hands over 1 million her to cover her mother's hospital bill. Meanwhile, Aya gets an invitation to visit the home of her classmate Kusakabe (Yusa Wataru).