A film from the third Enbu Seminar Cinema Project. It depicts the despair and hope felt by three pairs of people of different ages, genders, and backgrounds who experience a sudden tragedy. Its writer and director is Sasaki Tomonori, whose previous works include Chochogire and Kokoro Maigo.
Hiroka (Ono Marie) and Rei (Sasano Ririne) are always full of cheer. Umi (Kageyama Yuko) and Ai (Komatsu Ayaka) are bonded by a firm friendship. The Owadas are a married couple on the verge of collapse. One day, misfortune suddenly befalls them: the kind of personal despair and hope that could happen to anyone...