The twenty-second entry in the "Youth H" series, which produces works with a strong auterist approach that focus on coming-of-age and sexual themes. Its writer, director, and cinematographer is Sasaki Tomonori, who presented a fresh depiction of young lovers in his feature debut Chochogire. Kaori (Nanasaki Fuka), an extraordinarily predatory woman who successfully seduces every male she sets her sights on, meets a man named Genta (Katayama Ryo) who shows no interest in her whatsoever. Refusing to admit defeat, she uses his hobby of birdwatching as a pretense to ask him out on a date.