Thirty-third film in the Youth-H series that depicts youth and sex with a super low budget using cutting-edge directors. Director Enomoto Toshiro joins the project for the third time, after Reunion and Earing, and delivers a humorous rendition of "Kojiki," Japan's oldest historical document.
A theater troupe is planning to stage a performance based on "Kojiki." How to perform the antics of wanton gods and goddess, including Izanagi and Izanami's birthing of Japan and Ame-no-Uzume's dance, Japan's very first strip show? The troupe goes through a process of trial and error.