Installment in the highly lauded Seishun H (Youth Sex) series created by distinctively original filmmakers on the shared theme of adolescence and love. Directed by Emoto Toshiro, recognized master in the world of Japanese "pink", or soft porn, cinema. Yoichi (Tsuda Atsushi) quits his research position at university after quarreling with his professor and works as a temporary lecturer at a cram school. He is over thirty and thinks about his next steps in life, but can't bring himself to marry his long-time girlfriend. At which point he encounters Tsukiyo (Kuribayashi Riri), a love interest from his high school days.