The twenty-fourth entry in the "Youth H" series, which produces works with a strong auterist approach that focus on coming-of-age and sexual themes. Female erotic videomaker Ando Bon depicts the lifestyles and sex lives of women who are stuck in a profound rut. Machiko (Kato Azusa) is a prostitute who stands alone soliciting customers in a seedy love hotel district. She is the kind of forgettable female you could find anywhere, and goes through life catering to the varied sexual proclivities of her male clients. One day, her everyday routine is shattered when another hooker is murdered in a hotel.