Thirty-fourth film in the Youth-H series that depicts youth and sex with a super low budget using cutting-edge directors. Ando Bon, director of Fukidamari no Onna from the same series, poignantly depicts the unhappy fate of a heroine born with a statue of the goddess Kannon in her crotch.
Akemi (Takeuchi Yukino) supports her family through viewings of the Kannon goddess statue in her crotch. Good fortune is said to drop in the laps of those who view Akemi's statue, but it is a source of anguish for Akemi herself. Then, one day an enigmatic medium shows up.