A documentary focusing on Haino Keiji, a musician who has forged a unique career in Japan's underground scene since the 1970s, gaining him a large following at home and abroad.
It gives witness to his ongoing and unrelenting quest to discover new forms of musical expression, which has won the support of artists such as John Zorn and Sonic Youth. Even after turning 60, he continues to actively pursue collaborations with his peers and search for new sounds to add to his repertoire. A blend of live footage and Haino's own words reveals the true face of this enigmatic genius.