Tominaga Masanori, director of Pandora's Box (Pandora no Hako), presents a film adaptation of playwright Motoya Yukiko's novel of the same title and portrays the suppressed sexual desires of four men and women, assembling a cast of strong personalities, including Asano Tadanobu who starred in Kenneth Branagh's Hollywood production Thor. Hidenori (Asano) and Nanase (Minami) pretend to be brother and sister and live together in a small room with a bunk bed. Nanase's former classmate Azusa (Koike Eiko) has long held a deep grudge against her. She moves into the neighborhood and the strange relationship between "brother and sister" soon gets exposed.