A documentary that creates a portrait of Kurachi Kumio, an exceptionally talented singer-songwriter whose distinctive artistic endeavors are guided by his inimitable sensibility. Its director is Tominaga Masanori Pandra's Box, and the interviewer is Sugawa Yoshiyuki, former editor of Eureka magazine. Kurachi, whose diverse work spans music, poetry, and manga, recounts his own unique background, while his closest friends such as saxophonist Kikuchi Naruyoshi talk about his genius. Includes footage of Kikuchi and Sotoyama Akira in concert.