A drama about the erotic misadventures of a disgraced teacher and his former students, set in the city of Mito in Ibaraki Prefecture. Its writer and director is Tominaga Masanori, who won the Mito Short Film Festival's Grand Prize in 2002 for his VICUNAS. Many members of the supporting cast are local residents who answered an open casting call.
Moist towel company employee Kanichi (Miura Takahiro) is reunited with his old high school teacher Gondo (Kawase Yota), who lost his job ten years earlier for secretly installing a video camera in the girls' changing room. Kanichi ends up stealing Gondo's girlfriend Mihari (Yanagi Erisa), a nightclub hostess who he brought back to Mito with him from Tokyo.