The second film from the second season of the much lauded Seishun H (Youth Sex) series, created by distinctively original filmmakers on the shared theme of adolescence and love. {Drifting Clouds}, director Hasebe Daisuke's university graduation work, made a domestic and international splash, and he is closely watched as an up-and-coming talent. Mako (Momo) is a groupie who tags along with a visual-style rock band. She continues to funnel money to one of the singers, but soon her funds run out. Mako has started prostituting herself when she meets the visually impaired Ichiro (Nishimoto Ryuki).