Episode in the omnibus horror film Ankokuno Utage comprised of six shorts about fragments from nightmares. Director Sannomiya Eiko is also an actress and joins the cast for the film.
A hot and muggy afternoon. A girl living by herself (Kono Yuka) naps in the oppressive heat with the window open and senses that someone has come in through the window. But, she is overcome by sleep paralysis and can't move. After that, she is hassled by a bizarre door-to-door salesperson.