Episode in the omnibus horror film Ankokuno Utage comprised of six shorts about fragments from nightmares. Director and scriptwriter Kikushima Toshiaki depicts the emotional darkness harbored by a woman.
Housewife Miri (Todo Umi) is living in tough financial circumstances and constantly bickers with her husband and even hits her daughter. One day stressed-out Miri finds a single-family home being offered for cheap in the suburbs and becomes obsessed with the property, almost like it is sucking her in.