Coming-of-age film directed and written by Enoshima Prism's Yoshida Yasuhiro. Features numerous young actors including Hamao Kyousuke and Nomura Shuhei, known for his performances in the NHK drama series "Umechan Sensei" and Daily Lives of High School Boys.
Chuya (Nomura), who has been living without dreams or aspirations, decides to go to Tokyo. However, his resolve wavers after Yumiko (Satsukawa Aimi), an older girl who he looks up, returns from Tokyo. Chuya starts to doubt his decision.