A coming-of-age film from brilliant director and accomplished screenwriter Yoshida Yasuhiro that evokes the subtleties of teenage emotions with a fresh touch. While adding a touch of science fiction, it captures the beautiful and nostalgic atmosphere of its setting, Enoshima.
Shuta (Fukushi Sota), Saku (Nomura Shuhei), and Michiru (Honda Tsubasa) have grown up together, sharing a complicated mixture of friendship and love for each other. However, in the winter of their second year of high school, Saku dies in an accident. On the third anniversary of his death, Shuta develops the ability to travel through time.