Episode in the omnibus horror film Ankokuno Utage comprised of six shorts about fragments from nightmares. Adult film director Kunizawa Minoru depicts the destructive love between a man and woman.
A man (Mikai Go) and woman (Mizui Maki) huddle together in a room strewn with garbage. They share profound love for each other amidst their squalid living conditions. However, the man can't bring himself to love the spiteful expression on the woman's face and hits her, and she comes to seek out his violence.