The fourth film in the "Seishun H" series, which produces extremely low budget coming-of-age and sex-themed works with a strong directorial style. Director Sato Toshiki, regarded as one of the "four heavenly kings" of pink film, uses swaying handheld camerawork to depict an unsettling love triangle involving underage prostitution. Junior high school girl Mitsu (Mizui Maki) supports her divorced and reclusive father by engaging in online prostitution. Shingo (Fukazawa Tomoki), who lives at a capsule hotel and operates a prostitution website, embarks on a certain course of action in an attempt to pull Mitsu away from her father...