An entry in Project Dengeki, a screening program introducing short works by up-and-coming directors selected by filmmaker and film school tutor Daikuhara Masaki. This offbeat domestic drama was directed by Hasebe Daisuke while he was a student at Tokyo University of the Arts. Junior high first year Namiki lives with his father Hideya. One morning, Namiki tells him: "Dad...I want to...kill someone. If possible, I'd like it to be you." From that day on, their father-daughter relationship begins to rapidly fall apart.