The sixth film in the second season of the "Seishun H" series, in which up-and-coming filmmakers exhibit their originality through themes of youth and sex. Director Sato Sakichi consistently makes films filled with a unique sense of humor, and is also in demand as a character actor. Policeman Sakuragi (Itakura Chihiro) develops the ability to make the number of a person's sexual partners become visible on their forehead when he massages his groin. His desire to lose his virginity to a female virgin leads him to take an interest in Yoko (Shijimi), who for some reason displays the obscure number 0.5.