First installment in the coming-of-age comedy series Miss Boys!, where a basketball star gets tangled up with a pep squad in drag. The transformative leap from manly pep squad to lovely cheerleaders is a must-see. The climax of "cross-dressers at Koshien Stadium" is spectacular. Seishu Academy basketball club newcomer Sakamoto Manami (Kamakari Kenta) in is ordered to join the pep squad as punishment for his cheeky attitude. But, it's an all-male pep squad in drag. While Manami is surprised, the squad members are fired up to defeat their rival school.