A short film about puppy love between elementary schoolers . Director Kataoka Shoh is known as a skilled maker of short films, and his work has frequently been selected and lauded by domestic film festivals. This film has won a total of 13 awards, including seven grand prizes at film festivals around Japan and a runner-up prize at the Pia Film Festival Awards in 2010. Kurage (Gunji Daiki), a girlish boy who wears a jellyfish-like outfit, is about to move house. He and a boy named Torataro (Yasuda Ren), who he senses is fond of him, get on a train and head for the seaside.