Mystery suspense based on the Tsutaya Creators' Program Film Grand Prix runner-up in 2017. Helmed and scripted by Kataoka Sho, the up-and-coming talent behind Noise.
Kubo Hana's (Minami Sara) family was in a car accident that left her traumatized. She meets Yotsui Jun (Onishi Ryusei), who is dealing with his mother's mental illness, and they establish an emotional bond. When Hana's mother Mayuko (Sakurai Yuki) wakes up from the coma caused by the accident, Hana feels like something isn't quite right.