Sato Sakichi, a screenwriter known for Mahjong Hourouki 2020 among others, directs his own original script for a two-part horror story. This final installment reveals the answer to the riddle depicted in Black Maiden - Chapter Q.
Spurred on by Rana (Kita Kana), Mei (Asakawa Nana) kills her adoptive parents, Mr. and Mrs. UDA. She becomes a captive and is tormented by the mysterious ghosts hidden in the Uda estate. However, there is something even more terrifying Mei doesn't know about her past.