This is a film made by students of Graduate School of Film and New Media, Tokyo University of the Arts, where Kurosawa Kiyoshi and Kitano Takeshi serve as professors. Based on non-fiction writer Sawaki Kotaro's book of the same title, this is an omnibus film containing four segments. Directed by Hasebe Daisuke whose 2007 short film Fishfinder (Gyogun Tanchiki) was selected for the short film competition at the Chofu Film Festival. Shunned by her family and by society, Shinohara Ichiko (Koike Eiko) is put in a shelter for former prostitutes run by a priest. Feeling out of place, Ichiko tries again and again to escape.