An elderly man who was cut off from society and his reunion with his first love are depicted in this sensual drama. The Story of Noriko director, Sakamoto Rei, along with Sano Kazuhiro from But Only Love have come together among other cast and staff who are well known in the independent film scene.
Nagano (Sano) was in a Fukushima mental hospital until it was learned while taking shelter during the Great East Japan Earthquake he had recovered from his ailment. After 40 years being a patient, he is released. Nagano finds out his first love had evacuated to Tokyo, so he makes for the capital on his bike.