A hard-boiled crime action film that depicts an underworld swirling with desire. Directed by Ikawa Kotaro, whose Lost in Tokyo has been screened at numerous international film festivals.
Private detective Shinjiro (Kitamura Yukiya) is forced to take on a troublesome job by a familiar face, an executive of the Kasahara clan. It is an investigation into an arson incident that is thought to involve rival Chinese mafia member Barrett. At the same time, Michiko (Take Iriya), who has Filipino roots, asks him to search for her best friend, a Kurdish woman, who has disappeared.