An action movie directed by Sonomura Kensuke, the action director of the "Baby Assassins" series, with a script written by Sakamoto Yugo, director of the same series, and starring Takaishi Akari.
Fumika (Takaishi), a university student, is on her way home when she trips and stumbles upon a bullet. When she returns home, she finds the ghost of Kudo (Mimoto Masanori), a former assassin, and panics. Eventually, it is discovered that when she holds Kudo's hand, his power transfers to Fumika, and so they work together to bring Kudo to Buddhahood.