Third installment in the Baby Assassins action film series about two female killers struggling to fit into normal society. As with the previous two films, Sakamoto Yugo helms with action direction by Sonomura Kensuke.
Chisato (Takaishi Akari) and Mahiro (Izawa Saori) work for an assassination agency that sends them to Miyazaki Prefecture for a job. They handily complete their mission and switch into vacation mode. But at the location of their next assignment they encounter lone-wolf assassin Kaede (Ikematsu Sosuke), who turns out to be their most formidable enemy ever.