A sequel to the action film Baby Assassins in which two female assassins struggle to fit in with society. Once again, Sakamoto Yugo directs and Sonomura Kensuke of Manhunt is the action director.
Chisato (Takaishi Akari) and Mahiro (Izawa Saori) struggle to make money, despite making a living as assassins. Meanwhile, brothers Yuri (Iwanaga Joey) and Makoto (Hamada Tatsuomi), who work part-time at the Assassin Association, plan to take Chisato and Mahiro's place in order to be promoted to regular staff members.