A pair of socially awkward former high school girls and assassins attempt to fit in to society in this coming-of-age film writtend and directed by Sakamoto Yugo who has made a name for himself with fantastical films such as A Janitor.
Chisato (Takaishi Akari) and Mahiro (Izawa Saori) are a pair of high school student assassins. Upon graduation, they are forced to become members of society as their "public face," and are jarred daily by the irrationalities, public procedures and personal relationships of society. Moreover, they run into trouble with a yakuza with a grudge against them.