The twenty-third entry in the "Youth H" series, which produces works with a strong auterist approach that focus on coming-of-age and sexual themes. Its director is Izuchi Kishu, who continues to work on his own distinctive creations in the independent scene while writing scripts for major commercial productions. Miyako (Sawaki Yukie) is dumped by Inaba (Senda Takuya), with whom she has been engaging in an adulterous relationship. Not wanting to return to her apartment where they had their rendezvous, she ends up taking up residence with Kiichi (Isobe Yasuhiro) who has just moved into the same apartment complex. Then one day, Miyako is contacted by Inaba who says he wants to see her again.