Izuchi Kishu, a leading filmmaker in independent Japanese cinema, adapts the eponymous novel by popular author Sato Shogo. Erotic noir depicting the ironic fate of an ordinary male teacher infatuated with a muse. Ukawa (Miura Masaki) is a teacher in a relationship with his colleague Michiyo (Akazawa Mukku). One day, he encounters Michiyo's older classmate Mei (Sasamine Ai), and falls under her spell. However, Mei's former boyfriend is an extraordinarily troublesome thug.